lauantai 12. marraskuuta 2011

terve + havaintoharhan giveaway

Heippa vaan ja hyvää marraskuuta, vaikka sitä on eletty jo 12 päivää! :D Ajattelin tässä aloittaa taas tämän bloggaamisen... Stereotypicin ulkoasu muuttui ja tekstit ovat nyt jossain nettiroskiksessa.


Olen tässä alkanut pikkuhiljaa lukemaan blogia, jonka bloggaaja sai minut ihastumaan Monster High -nukkeihin! Havaintoharha -niminen blogi siis kyseessä. Blogin luoja, Linda, sai siis minutkin ihastumaan näihin nukketyttöihin ja omalla toivelistallani komeilee jo Frankie ja Clawdeen. Molemmat niin söpöjä tytteleitä! ;3


No mutta, jos sinäkin olet ihastunut näihin lutuisiin nukkeihin ja tahtoisit lukea Monster High -kirjasarjan ensimmäisen osan, kipaise osallistumassa Havaintoharhan giveawayssa! 


Joulua odotellessa,
janina

2 kommenttia:

  1. Oho, oon vaikuttanu johonkuhun! <3 Jeees! Oon huomannu, että suosikit ovat usein just Frankie, Clawdeen ja Draculaura. :D Glawdeen loppui jo Salon sittarista, toivottavasti tulee lisää.

    Ota sit kuvia kun/jos oot saanu hankittua! <3 Haluan nähä!

    VastaaPoista
  2. Jep! :D
    Mun mielestä BR'ssä on ainakin Clawdeenejä... Täytyy käydä katsomassa! Mä en itse oikeen pidä Draculaurasta, vaikka on sekin tosi söpö! :3

    Ja kuvia on tulossa! Kunhan nyt saan edes yhden nuken hankittua ;3 Tosiaan, mulla on nyt cosplay-kamat hankkimatta ja peruukki vie mun rahoista 40€ D:

    VastaaPoista